מדיניות החזרות וביטול הזמנות

קניתם מוצר באקזוטיקה? אנחנו בטוחים שתאהבו את המוצר ומקווים שהוא מתאים לצרכים שלכם.

וגם אם לא, אין בעיה. באקזוטיקה תוכלו לבטל את ההזמנה שלכם במגוון אפשרויות:

  • ע”י משלוח הודעת ביטול לאתר לכתובת exotica@012.net.il
  • בשיחה טלפונית לשירות הלקוחות בטלפון ​ 08-6879000
  • במילוי טופס יצירת קשר באתר

רק זכרו שעל-פי החוק במדינת ישראל, ביטול ההזמנה אפשרי במשך 14 יום בלבד. וגם חשוב להחזיר אלינו את המוצר בשלמותו, לפני שנעשה בו שימוש, ובאריזתו המקורית.

את ההחזרה תוכלו לבצע ע”י:

  1. בקשה לאיסוף מבית הלקוח – תאמו זאת מול שירות הלקוחות של אקזוטיקה במייל  exotica@012.net.il ואנחנו נשלח אליכם שליח לאיסוף ההחזרה. שירות זה כרוך בתשלום.
  2. החזרה עצמית למחסננו – בכתובת: רחוב החיטה 60, מושב זיתן. יש לתאם מול שירות הלקוחות שלנו את מועד ההגעה לצורך החזרה.

ומה קורה אח”כ?

בתום ההחזרה, שירות הלקוחות שלנו יצור עמכם קשר לתיאום ההחזר הכספי. תוכלו לבחור בין:

  • קבלת שובר קנייה לאתר בגובה 100% מהמחיר ששילמתם עבור המוצר, דהיינו החזר מלא.

לבין

  • החזר כספי לאמצעי התשלום בו שילמתם עבור המוצר שהחזרתם (למשל החזר כספי לכרטיס האשראי שלכם), בניכוי 5% (ולא יותר מ-100 ₪) מהמחיר ששילמתם עבור המוצר.

שימו לב! לצערנו לא נוכל לבצע החזר כספי למוצר שחזר אלינו לא שלם או לא באריזתו המקורית או שנעשה בו שימוש. וכמובן שלא ניתן לבצע החזר כנגד מוצר שלא הוחזר. כמו-כן, לא ניתן לקבל החזר עבור הוצאות המשלוח, באם היו, אותן שילמת לקבלת המוצר או החזרתו.

מוצר פגום?!

היה וקיבלתם מוצר פגום או מוצר שאינו תואם את המוצר שהזמנת בפועל, אז אנחנו קודם מתנצלים על-כך. אנא, הודיעו לנו באופן מידי (במייל לשרות הלקוחות שלנו exotica@012.net.il) על כך שקיבלתם מוצר פגום או מוצר שאינו תואם את המוצר שהזמנתם. אנחנו נדאג לתאם עמכם את החזרת המוצר הפגום וגם נדאג לזיכוי מלוא הסכום ששילמתם עבורו.

לפרטים נוספים בנושא “מדיניות החזרות וביטול הזמנות” פני לתקנון האתר.

דילוג לתוכן